Show 2 Comments

2 Comments

  1. Kitap için teşekkürler.Layout daha sade olursa ve daha az reklam olursa sizce de güzel bir websitesi gibi durmaz mı?

    • Teşekkür ederim. Düzenleme yapacağım. Reklamları da azaltma konusunda haklısınız ancak gelir oranı o kadar düşük ki. Azaltma konusunda şüphede kaldım. Yakın zamanda fazlalıkları kaldırırım. Teşekkürler ilginiz için.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.